Totaal onbelangrijk |
Middelmatig belangrijk |
Zeer belangrijk |
||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
||
1 |
Mezelf motiveren om de eetstoornis op telossen |
|||||||||||
2 |
Terug leren eten van normale porties |
|||||||||||
3 |
Het herstel van mijn gewicht tot het streefgewicht |
|||||||||||
4 |
Het vergroten van mijn zelfvertrouwen |
|||||||||||
5 |
Het leren positief waarderen van mijn lichaam en verbeteren van mijn lichaamsbeleving |
|||||||||||
6 |
Het stopzetten of verminderen van mijn perfectionisme |
|||||||||||
7 |
Het doorbreken van mijn isolement |
|||||||||||
8 |
Het verder uitbouwen van mijn zelfstandigheid |
|||||||||||
9 |
De steun van mijn ouders of andere gezinsleden |
|||||||||||
10 |
De steun van mijn therapeut of therapeutisch team |
|||||||||||
11 |
Mezelf beter leren ontspannen |
|||||||||||
12 |
Het accepteren van mijn streefgewicht |
|||||||||||
13 |
Het stopzetten van mijn eetbuien en braken |
|||||||||||
14 |
Het kunnen genieten van intimiteit/seksualiteit |
|||||||||||
15 |
Het leren aanpakken en oplossen van mijn problemen |
|||||||||||
16 |
Het leren opkomen voor mijn mening en leren uiten van mijn gevoelens |
|||||||||||
17 |
Het verwerken van pijnlijke ervaringen |
|||||||||||
18 |
Het verwerven van inzicht in de oorsprong van mijn eetproblemen |
|||||||||||
19 |
Het leren begrijpen van de rol en/of betekenis van mijn eetstoornis in mijn huidige leven |
|||||||||||
20 |
De steun van mijn lotgenoten Indien nog andere elementen aanwezigzijn, kan je deze hieronder vermelden en beoordelen. |
Gelieve aan te duiden welke elementen, die hieronder vermeld worden, in je behandeling belangrijk zijn om te genezen van je eetstoornis. Je kan de mate van belangrijkheid beoordelen op een schaal van 0 tot 10 (0 = totaal onbelangrijk, 5 = middelmatig belangrijk, 10 = zeer belangrijk). Alle cijfers tussen 0 en 10 kunnen gegeven worden, zolang je beoordeling je persoonlijke mening maar weergeeft. Hartelijk bedankt voor je medewerking.